فروشگاه اینترنتی کاشانه مدرن

فروش تجهیزات شبکه، دوربین مداربسته، سانترال و وویپ، تجهیزان امنیتی

فروشگاه اینترنتی کاشانه مدرن

فروش تجهیزات شبکه، دوربین مداربسته، سانترال و وویپ، تجهیزان امنیتی

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

فرمت فشرده سازی H.265 چیست

تفاوت دوربین مداربسته دام و بولت

دستگاه دی وی آر 4 کانال داهوا مدل DH-XVR1B04H

دستگاه دی وی آر 16 کانال داهوا مدل DH-XVR4116HS-X

دوربین مداربسته بالت هایلوک مدل THC-B120M

دوربین مداربسته بالت هایلوک مدل THC-B220

دوربین مداربسته بالت هایلوک مدل THC-B220-M

دوربین مداربسته بالت هایلوک مدل THC-B140-P

دوربین مداربسته دام هایلوک مدل THC-T140

دوربین مداربسته دام هایلوک

دوربین مداربسته دام هایلوک مدل THC-T120-P

مودم VDSL چیست

کابل شبکه LAN چیست

دوربین مداربسته وای فای چیست ؟

دوربین مداربسته دام چیست ؟

انواع دستگاه سانترال

دایورت کردن تلفن ثابت

چه دوربین مدار بسته ای بخریم؟

سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون

سبک ویکتوریایی چیست؟

سبک مینیمالیست در طراحی دکوراسیون

استاندارد IP67 چیست ؟

دوربین مداربسته اسپید دام چیست

نصب دوربین مداربسته آنالوگ

صب دوربین مداربسته آنالوگ

خرید سانترال پاناسونیک

مقایسه دوربین داهوا و هایک ویژن

بهترین دوربین مداربسته

دوربین تحت شبکه شیائومی Mijia MJSXJ05CM

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل XP220

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوربین های مداربسته وظیفه امنیت یک مکان را دارند. این دوربین ها به صورت 24 ساعته ادام به فیلم برداری از فضای تحت پوشش خود می کنند. در این مدت زمان که دوربین ها اقدام به فیلم می کنند در ساعاتی نور محیط کم و تاریک است به گونه که چشم عادی یا لنزهای دوربین توانایی فیلم برداری را ندارند. حال برای رفع این مشکل از امواج مادون قرمز استفاده می کنند که به اصطلاح به آن دید در شب می گویند. در این مقاله می خواهیم بدانیم دید در شب دوربین مداربسته چیست و چگونه عمل می کند. پس با مجله تخصصی کاشانه مدرن همراه باشید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید. 

منبع: دید در شب دوربین مداربسته چیست چگونه عمل می کند

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری به چند دسته تقسیم بندی می شوند. در مقاله انواع دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری به بررسی هر کدام یک از این دسته ها به صورت جداگانه می پردازیم. برای مشاهده مقالات تخصصی تجهیزات امنیتی و ارتباطی به مجله تخصصی کاشانه مدرن سر بزنید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید. 

منبع: انواع دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته دام یکی از انواع دوربین مداربسته می باشد. دام DOME به معنی گنبد است. دلیل این نام گزاری شبیه بودن شکل ظاهری آن ها به یک گنبد است. در این مقاله می خواهیم بدانیم دوربین مداربسته دام چیست و به بررسی مزایا و کاربرد آن بپردازیم، پس با مجله تخصصی کاشانه مدرن همراه باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید.

منبع: دوربین مداربسته دام چیست | معایب و کاربرد دوربین مداربسته دام

 

دوربین مداربسه دام چیست

دوربین دام یکی از محبوب ترین مدل های دوربین مداربسته است. دوربین دام بر روی سقف نصب می شود و بیشتر در فضاهای داخلی (Indoor) کاربرد دارد. همه شرکت های تولید کننده مدل های متفاوتی از این نوع دوربین را تولید میکنند که محبوب ترین آ« های دوربین های داهوا و هایک ویژن می باشد که کیفیت تصویر بسیار مطلوبی و مزیت های بیشتری نسبت به رقیبان خود دارند.

 

انواع دوربین مداربسه دام چیست؟

دوربین مداربسته دام در انواع آنالوگ و تحت شبکه (IP) تولید می شود. دوربین های آنالوگ به یک دستگاه ضبط کننده DVR وصل می شوند. ارتباط دوربین و DVR توسط کابل کواکسیال انجام می شود. در دروبین های IP انتقال تصویر بر روی بستر شبکه انجام میشود و تصاویر توسط کابل شبکه از دوربین به دستگاه NVR انتقال داده میشود.

 

زاویه دید دوربین مداربسته دام

لنز دوربین های دام از نوع های لنز ثابت (FIXED) و متغیر (Varifocal Lens) تولید می شود. لنزهای ثابت به دو لنز 2.8 میلیمتری (85 درجه) و 3.6 میلیمتری (70 درجه) تقیسم بندی می شوند. لنز های متغیر نیز معمولا دارای لنز 3-9 میلیمتری (35 تا 80 درجه) و لنز های 2.8-12 میلیمتر (25تا 85 درجه) تقسیم بندی می شوند.

 

 

کاربرد دوربین مداربسته دام DOME

این دوربین ها بر روی سقف می شوند. دوربین های مداربسته دام بیشتر در فضای داخلی کاربرد دارد اگرچه می توان از این نوع دوربین ها در فضای بیرونی نیز استفاده کرد به شرطی که دوربین دارای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار را داشته باشد تا در شرایط جوی مختلف به دوربین آسیبی نرسد.

به دلیل معلوم نبودن زاویه دید این دوربین ها گزینه بسیار مناسبی برای برای فروشگاه ها و مراکز تجاری است. حتی ممکن است بعضی از افراد این دوربین ها را با سیستم اتفا حریق اشتباه بگیرند.

 

مزایا دوربین مداربسته دام

زاویه دید

با توجه به لنز های به کار رفته در دوربین های دام (در بالا ذکر کردیم)، های دارای زاویه دید زیادی هستند و فضای بیشتری را پوشش قرار می دهند.

ارتفاع نصب

دوربین های به دلیل این که بر روی سقف نصب می شوند دسترسی افراد به دوربین سخت در می شود و باعث می شود که آسیب کمتری به دوربین وارد شود. در هنگام جابه جایی وسایل بزرگ نیز امکان برخورد اجسام به دوربین کمتر است

عدم جلب توجه

این نوع دوربین توجه کمتری را به خود جلب می کند و افرادی که در آن فضا هستند کمتر احساس دیده شدن توسط یک دوربین می کنند این باعث می شود کمتر معذب شوند. این در حالی است که شما دید کامل بر روی فضای مرود نطر خود را نیز دارید.

عدم تشخیص جهت

دوربین های دام در داخل یک محفظه شیشه ای قرار می گیند. مزیت این محفضه به غیر جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و محافظت از لنز دوربین، امکان تشخیص جهت دوربین را سخت می کند. منظور این است که افراد به صورت کامل نمی توانند تشخیص دهند که جهت دید دوربین دقیقا به کدام سمت است.

زیبایی

دوربین های دام دارای شکل ظاهری زیبایی هستند و دکوراسیون فضا را به هم نمی زنند.

طول عمر بیشتر

دوربین های دام به دلیل دسترسی کمی که دارند کمتر آسیب می بینند و طور عمر بیشتری دارند.

 

معایب دوربین مداربسته دام

- بدلیل جلب توجه کمتری که دارند، نقش بازدارندگی و پیشگیری کمتری نسبت دوربین های مداربسته بولت دارند.

- با توجه به چراغ های LED که دارند دید در شب آن ها محدود است و فضای کمتری را در تاریکی می توانند پوشش دهند (حدودا 30 متر)

- با توجه به لنز کوچکی که دارند فاصله کمتری را می توانند پوشش دهند.

- نصب این دوربین ها نسبت به دوربین های بولت سخت تر است.

 

سخن آخر دوربین مداربسته دام چیست

دوربین های دام یکی از مدل های محبوب در دوربین های مدابسته است و کاربردهای زیادی دارد. در این مقاله سعی کردیم هر آنچه که باید از یک دوربین مداربسته بدانید برای شما عزیزان گردآوری کردیم. برای خرید انواع دوربین های مداربسته و مقایسه و اطلاعات کامل در مورد هر دوربین می توانید به فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته کاشانه مدرن سر بزنید.

برای اطلاع از آخرین قیمت و تخفیف های ویژه به فروشگاه اینترنت کاشانه مدرن (بر روی متن کلیک کنید) سر یزنید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید.

منبع: دوربین مداربسته دام چیست | معایب و کاربرد دوربین مداربسته دام

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

در مقاله سانترال چیست به بررسی انواع سانترال می پردازیم. سانترال در واقع شبکه مخابراتی هوشمند است که با پشتیبانی از خطوط شهری استفاده از خطوط تلفن را برای کاربران راحت می کند و حتی ویژگی های دیگری نیز برای کاربران دارد.

شرکت های مختلفی در زمینه سانترال فعالیت می‌کند و هر شرکتی مدل های مختلفی را در این زمینه طراحی می‌کنند.

برای مثال شرکت پاناسونیک سری دستگاه را روانه بازار کرده است: 1- سری کم ظرفیت ۲- پر ظرفیت دیجیتال 3- پر ظرفیت تحت شبکه.

شاید شما هم بارها از این سیستم استفاده کرده باشید برای مثال وقتی با قسمت های خاصی از دانشگاه، یک شرکت بیمارستان و ... تماس میگیرید. بعد از شماره گیری شماره اصلی آن شرکت یا سازمان یک صدای ضبط شده شما را راهنمایی می کند با شماره گیری اعداد به بخش مورد نظر خود وصل شوید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید. 

منبع: سانترال چیست ؟ | انواع دستگاه سانترال

 

راهنمای صوتی سانترال چیست

یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه سانترال راهنمای صوتی سه مرحله ای یا تلفن گویا سرویس دینا (به ازای هر کارت دیزا یا کارت تلفن گویا بر روی سانترال به کسانی که از بیرون از شبکه تماس می‌گیرند اما این کار را می‌دهد بدون استفاده از اپراتور، به داخلی سانترال موردنظرشان وصل شوند. در واقع فرد تماس گیرنده به یک پیغام صوتی گوش می دهد که با راهنمایی آن مقام سعودی به واحدی و شخص مورد نظرشان متصل می شود) است. با این امکانات کاربران در کمترین زمان به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن به واحد موردنظرشان وصل می شوند.

 

برنامه ریزی دستگاه سانترال

برنامه‌ریزی‌های دستگاه سانترال از طریق تلفن و نرم‌افزار انجام می‌شود. در سری های کم ظرفیت از طریق هم تلفن و هم نرم افزار می توان برنامه ریزی را انجام داد اما در سریال پرظرفیت چون خطوط شهری و داخلی حجم زیادی دارد از طریق تلفن نمی‌توان برنامه‌ریزی را انجام داد و فقط از نرم افزار استفاده می شود و با اتصال مرکز تماس به کامپیوتر امکان پذیر می‌شود.

 

 

انواع دستگاه سانترال

دستگاه سانترال بر دو اساس تقسیم‌بندی می‌شود 1- بر اساس ظرفیت 2- بر اساس نوع کارکرد

 

1. سری های کم ظرفیت

سری های کم ظرفیت سانترال کم ظرفیت هستند و حداکثر ۸ خط شهری و پشتیبانی می‌کند و این خطوط برای ۲۴ داخلی که می تواند با استفاده از تلفن یا دستگاه فکس باشد را فراهم می کند.
یک نظر کاملا دستگاه TES 824 و TEM 824 در حالت پیش فرض خط شهری و ۸ خط داخلی را پشتیبانی می کند. دستگاه TES 824 که با افزودن یک کارت ارتقاء ۸ خط شهری و ۱۶ داخلی و با افزودن دو کارت ارتقا به ۸ خط شهری و ۲۴ داخلی افزایش می‌یابد.

دستگاه TEM 824 نیز در حالت حداکثر با افزودن کارت ارتقا از خط از ۸ خط شهری و ۲۴ داخلی پشتیبانی می کند که این حالت پیش فرض دستگاه 6 خط شهری و 16 خط داخلی است.

 

2.پر ظرفیت

سه سری TDE، NS، TDA را شامل می شود. این سیستم به صورت چند کاره است. انعطاف بالایی برای بیشتر کردن خطوط شهری و داخلی دارد و بهترین گزینه برای مراکز بزرگ و متوسط است و دستگاه های سانترال پاناسونیک در این زمینه بهترند زیرا از سری TDEو NS آن ها سازگاری کاملی با محیط IP دارند.

سری های پرطرفدار دیجیتال و تحت شبکه سری دیگری هستند که با استفاده از کارت های افزایشی امکان استفاده از خطوط شهری و خطوط داخلی مختلف و همچنین استفاده از موبایل به عنوان داخلی وجود دارد و حتی می توان خط ویپ (تکنولوژی انتقال صدا بر روی بستر شبکه که امکان برقراری تماس‌های تلفنی را روی شبکه آی پی فراهم می‌کند) با استفاده از پروتکل سیپ (یک پروتکل سیگنالی که ارتباطی که به صورت گسترده برای کنترل جلسه های ارتباطی مولتی مدیا استفاده می شود) فراهم می کند.

 

ویژگی های سانترال پر ظرفیت

1. شبکه سازی چند مکان برای ارتباط راحت

2. سادگی در نصب و کم شدن هزینه های مکالمه از طریق ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP

3. قابلیت سازگاری با خطوط ISDN BRI/PRI

4. سازگاری کامل با آی پی (IP) و شبکه سازی SIP در سری TDE و NS

5. راحتی در برقراری ارتباط و برنامه ریز آماده

 

انواع دستگاه سانترال بر اساس نوع عملکرد

عملکرد دستگاه های سانترال بر اساس تحت شبکه و غیر شبکه است.

1. تحت شبکه

ارتباط تلفن هایی که به این دستگاه متصل می شوند از طریق شبکه IP است. مانند سری NS و TDE

2. غیر شبکه

دستگاه هایی هستند که تحت شبکه کار نمی کنند مثل مدل های TES، TEM و سری TDA

TDA ها از خطوط دیجیتال، هایبرید و آنالوگ پشتیبانی می کند.

TES و TEM فقط خطوط داخلی هایبرید و آنالوگ را ساپورت می کنند.

 

انواع تلفن سانترال

تلفن هایی که برای شبکه سانترال استفاده می شوند به جز برای خطوط آنالوگ، با تلفن های خانگی فرق دارند و تلفن هایی متفاوت با خانگی هستند.

 

بهترین برند دستگاه سانترال چیست

بهترین برند دستگاه سانترال پاناسونیک است که هم از نظر قیمت مقرون به صرفه است و هم کارایی و کیفیت بالایی دارد.

 

امکانات سانترال چیست

اگر از سیستم سانترال استفاده نکنیم یا باید به هر یک از پرسنل یک خط مستقل بدهیم و مشکل این است که اگر کسی با یکی از پرسنل تماس بگیرد و با فرد دیگری کار داشته باشد باید آن فرد را یا فریاد دهیم یا بزنیم تا بیاید و یا شماره آن فرد را به او بدهیم یا اینکه برای هر فرد چندین خط تلفن را وصل کنیم که مجبور می شود چندین دستگاه و خط تلفن را روی میزش قرار دهد.

همچنین امکان مطلع کردن فرد دیگر از یک تماس در همان لحظه امکان دارد اما با استفاده از سانترال با استفاده از یک گوشی شما می توانید همه خطوط را داشته باشید و با سایر پرسنل در یک بستر ارتباطی به نام خط داخلی در ارتباط باشید. بدون نیاز به استفاده از خط شهری و این امر بحث از بی ‌نظمی ‌های شرکت‌ها، رفت و آمد های پرسنل را کم می‌کند. از دیگر امکانات این سیستم عدم محدودیت تماس، بستن صفر و شماره شهرستان، تاثیر گذاشتن و عدم نیاز دسترسی به خط شهری در برقراری تماس، تفکیک و توزیع خطوط، تشکیل صف و پاسخگویی به تماس های مشتریان اشاره کرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت دستگاه سانترال به فروشگاه اینترنتی کاشانه مدرن سر بزنید

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید. 

منبع: سانترال چیست ؟ | انواع دستگاه سانترال

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

در مقاله راهنمای خرید شومینه به بررسی انواع شومینه پرداخته ایم تا شما عزیزان در هنگام خرید یک شومینه دچار سردرگمی نشوید. شومینه ها از جمله لوازم لوکس دکوراسیون به حساب می آید. هیمه سوز که در اصطلاح به آن شومینه می‌گویند یک ساختار معماری درون دیوار است که وظیفه گرما دهی و جنبه تزیینی دارد. البته علاوه بر گرما دهی و زیبایی برای پخت و پز نیز استفاده می شود. ممکن است هنگام خرید شومینه با این سوال مواجه شوید که آیا شومینه آن گرمای مورد نیاز ما را تأمین می‌کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله تامین می‌کند و گرمایی مشابه بخاری و پکیج دارد.

در گذشته شومینه ها در داخل دیوار جا داده می شدند که از جنس سنگ و سیمان بودند. امروزه انواع شومینه ها در مدل و طرح های زیادی موجود می باشد و دیگر لازم نیست حتما در یک گوشه داخل دیوار گذاشته شود. با مجله تخصصی کاشانه مدرن همراه باشید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید.

منبع: انواع شومینه | راهنمای خرید شومینه

 

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

با توجه به پیشرفت تکنولوژی وایرلس هنوز هم بسیاری از شبکه های کامپیوتری بر روی بستر با سیم و کابل کشی وابسته هستند و انتقال داده از طریق کابل شبکه انجام میگیرد. کابل شبکه یکی از اصلی ترین اجزا یک شبکه کامپیوتری که وظیفه انتقال داده و اطلاعات بر عهده دارد. در این مقاله به پاسخ کابل شبکه یا کابل LAN چیست خواهیم پرداخت و انواع کابل شبکه را به معرفی خواهیم کرد، پس با مجله تخصصی کاشانه مدرن همراه باشید.

 

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید. 

منبع: کابل شبکه یا کابل LAN چیست | انواع کابل شبکه

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

امروزه در همه خانه ها از آیفون های تصویر استفاده می شود. در گذشته آیفون ها به صورت صوتی بودند فقط وظیفه باز کردن درب را داشتند. حال این شرایط تغییر کرده است و توانایی انجام کارهای دیگر را نیز دارند. شرکت های بزرگی اقدام به تولید آیفون های تصویری آنالوگ و دیجیتال می کنند. در این صنعت برندهای بسیار خوب ایرانی موجود می باشد که توانایی رقابت با رقبای خارجی خود را دارند، که البته هزینه خرید برندهای ایرانی بسیار پایین تر و به صرفه تر از رقبای خارجی و معروف آن ها است.در مقاله راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری، نکات مهم هنگام خرید یک آیفون تصویری به شما عزیزان بازگو کرده و برای هر کدام از این نکات یک مدل آیفون معرفی کنیم. پس با کاشانه مدرن همراه باشید.

برای اطلاع از بروزترین و پایین ترین قیمت های آیفون تصویری به فروشگاه اینترنتی کاشانه مدرن (بر روی متن کلیک کنید) سر بزنید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید. 

منبع: راهنما خرید آنتن مرکزی | مزایای خرید آنتن مرکزی

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

امروزه در همه خانه ها از آیفون های تصویر استفاده می شود. در گذشته آیفون ها به صورت صوتی بودند فقط وظیفه باز کردن درب را داشتند. حال این شرایط تغییر کرده است و توانایی انجام کارهای دیگر را نیز دارند. شرکت های بزرگی اقدام به تولید آیفون های تصویری آنالوگ و دیجیتال می کنند. در این صنعت برندهای بسیار خوب ایرانی موجود می باشد که توانایی رقابت با رقبای خارجی خود را دارند، که البته هزینه خرید برندهای ایرانی بسیار پایین تر و به صرفه تر از رقبای خارجی و معروف آن ها است.در مقاله راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری، نکات مهم هنگام خرید یک آیفون تصویری به شما عزیزان بازگو کرده و برای هر کدام از این نکات یک مدل آیفون معرفی کنیم. پس با کاشانه مدرن همراه باشید.

برای اطلاع از بروزترین و پایین ترین قیمت های آیفون تصویری به فروشگاه اینترنتی کاشانه مدرن (بر روی متن کلیک کنید) سر بزنید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید.

منبع: راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری | مشاوره خرید آیفون تصویری

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

با وجود تلفن همراه و استفاده بیشتر افراد از تلفن همراه هنوز تلفن جایگاه خود را به خصوص در شرکت ها و مراکز اداری و تجاری از دست نداده است. مشکل تلفن ثابت این است که یک شخص همیشه باید در محل باشد تا زنگی از دست نرود. راه حل این مشکل دایورت کردن (Call Forwarding) است. در این مقاله به آموزش دایورت کردن تلفن ثابت روی تلفن همراه و بررسی کد دایورت تلفن ثابت می پردازیم پس با مجله تخصصی کاشانه مدرن همراه باشید. در این مقاله به آموزش دایورت کردن تلفن ثابت، کد دایورت تلفن ثابت و چگونگی انجام آن می پردازیم پس با کاشانه مدرن همراه باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید. 

منبع: کد دایورت تلفن ثابت | آموزش دایورت کردن تلفن ثابت

  • کاشانه مدرن
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز دوربین های مداربسته جایگاه ویژه در مکان های مسکونی، اداری و تجاری دارند. تقریبا امروه در همه جا این دوربین ها می توان دید. اگر سری به فروشگاه های دوربین مداربسته و یا وبسایت های موجود بزنیم، با انواع اشکال از این نوع دوربین ها مواجه می شویم. اگر اطلاعات زیادی در مورد دوربین ها نداشته باشید ممکن است گیج شوید و انتخاب و خریداری برای شما سخت خواهد شد. در مجله تخصصی کاشانه مدرن مقالات زیادی در باره دوربین مداربسته همانند راهنمای خرید دوربین مداربسته برای شما عزیزان نوشته ایم. در این مقاله به بررسی کاربرد دوربین مداربسته دام و بولت پرداخته ایم و تفاوت دوربین مداربسته دام و بولت چیست؟ پس در ادامه با کاشانه مدرن همراه باشید.

منبع: تفاوت دوربین مداربسته دام و بولت | کاربرد دوربین مداربسته بولت و دام

  • کاشانه مدرن